-välkommen till min värd.

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Tilda heheehhee - 10 december 2011 19:59

tjena c:


just nu så har jagsökt bild på vad jag ska måååste köpa eller få.

bilden var svår nog att  hitta :c ..meh sedan så var det exakt en bild poo hur dom ser ut.

dock äre inte töjningen jag är ute efter c;

åhlens ca 120:-


har lyssnat lite på manson.blev käääääääääär!

så jävla bra han är asså c: tror jag dör.

ska hinna köpa lösögonfransar till me oxå för att jag är värd de<33.

sedan vetjag ej om jag ska köpa någon gölli pyjamas.meh ah fyllerår snart oh inte denna söndag men den därefter är det jööl c:




Av Tilda heheehhee - 10 december 2011 18:50

jag lever.har bara varit på stan hela dagn typ?varit på balder oh sett pappa spela trummor.(yy)

annars?jo jag lever.så ni vet:]


har köpt julklappar till mamma oh syrran.e sneel hest.

bara brorsan oh pappa kvar nu.


tänker göra en tävling snart trorjag.och fixa designen på bloggen.mår dåligt över den:(

så ska ringa lite till min designer oh fixafixafixa.

så har inte så mkt tid för bloggen resten av kvällen.

den juliga designen var ju sjuuuukt snyggare än denna.


ska göra ett inlägg strax innan efter jag har ringt min designer,det är om NÅGOT jag mst ha.poss


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


läs bloggen ist.men jag är tilda oh mitt liv är bloggen.asså vad jag gör.umeås awzome (y)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buff

Ovido - Quiz & Flashcards