-välkommen till min värd.

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Tilda heheehhee - 3 december 2011 21:51

tjuuba.

har nyss kommit upp ur badet ohh hunnit sitta vid datan ett tag.jää!

kikade oxå in på hm's sida!!!

för att det var ett tag sedan.och nu blir det ju en ny period = snygga oh nya trender.woopwoop.låter som ett tåg idag.hmm

   Tubhalsduk 59:50 finns även i grå,röd,vit.      Polotröja 119:-

  Leggings 149:- finns även i brunt.


   Skjorta 349:-

 Öronmuffar 79:50 finns även i andra former.


olala.att vara katt på stan.mjau.

   

Av Tilda heheehhee - 3 december 2011 19:52

blir godissugen.

nomnomnom:3

           

Av Tilda heheehhee - 3 december 2011 15:38

woooopwooop!

har fått frågor IRL om jag är rädd för att bli piercad? hahahha tänkte svara,såklart!


mitt svar:

nonono.kanske då om jag får pierca mig.man blir snygg oh smärta får man tåla oh jag tar det.plus så tar jag inte i naveln oh tungan där det gör ondast utan läppen oh näsan oh lite under läppen.

vet att jag kommer ta risker.jag vet ju inte precis hur det känns men ah.tar kanske hål i tungen när jag blir äldre.det är sexxii.

   

Av Tilda heheehhee - 3 december 2011 13:52

hellu '3'

har nyss ätit taccos rester från igår.var skit hungrig :O

oh ska senare göra i ordning mig för att jag kanske ska skicka hit min klasskompis för att öva lite dans.för imorron har vi uppträdande.

menmen igår så  hände det ganska mycke.efter skolan så skjusade jag tova-liisa (min kompis) till mig.vi gjorde i ordning lite.sedan kom min kompis nelly oh sedan hämtade vi min klasskamrat viola oh sedan sprang vi till sandra oh vi sprang till mej senare.hahhahahaha

ah men nu ska jag ta tuffo-glass.pusspuss

btw;är helt sliten jagvet vaknade klockan nio.blä oh bilder kommer sen:*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


läs bloggen ist.men jag är tilda oh mitt liv är bloggen.asså vad jag gör.umeås awzome (y)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buff

Ovido - Quiz & Flashcards